
Najam uređaja
Svaka firma koja želi učinkovito upravljati troškovima ispisa, bez ulaganja
kapitala u kupnju ispisnih rješenja, izabrat će opciju najma uređaja.
Jedan od benefita kod ugovaranja najma printera ili multifunkcijskog
uređaja je da korisnik više ne brine o opskrbi uređaja tonerom,
popravcima i nepredviđenim troškovima.
Putem alata za daljinsko praćenje (e-Maintenance) uređaji sami
dojavljuju svoje potrebe za tonerom, eventualne kvarove ili zastoje a isto
tako i stanje brojača. To osigurava brzu intervenciju te kontinuitet u radu
Premium paket usluga uključen u cijenu najma
Kontaktiraj nas
Premium paket usluga uključen u cijenu najma
- dostava i ugradnja tonera te posuda otpadnog tonera
- redovni i izvanredni servisi
- dostave i instalacije uređaja
- integracija uređaja na IT sustav
- naknadne instalacije i podešavanja skeniranja i ispisa prema željama korisnika
- aktivni nadzor statusa uređaja i grešaka preko integriranog sustava
- odaziv na zastoj ili kvar u ugovorenom roku (od 4 sata na više)
- periodički preventivni pregled i čišćenje uređaja
- telefonska tehnička podrška
- zamjenski uređaj ukoliko kvar nije moguće otkloniti na licu mjesta
Benefiti najma
- transparentan mjesečni i godišnji pregled troškova
- najam je knjigovodstveno 100% priznati trošak
- nema početnog ulaganja u skupu opremu
- briga o funkcionalnosti uređaja, opskrbi tonerom i kontinutetu u radu prepuštena je najmodavcu
- Zaobiđite visoke troškove nabave novih uređaja zbog male količine mjesečnog ispisa.
- Ne brinite o tonerima i rezervnim dijelovima – dostavljamo ih na Vašu adresi i prije nego što se isprazne.
- Kontinuirana podrška – Naši iskusni tehničari stoje Vam na raspolaganju u slučaju bilo kakvih poteškoća.